Handelsbetingelser for Rapzonen

Rapzonen
Nøddevej 8
4171 Glumsø
TLF: +4540297797
CVR: 40920145

Generelt

Rapzonen stiller et kursusbaseret online tjeneste til rådighed på www.rapzonen.dk. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Rapzonen.

Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Rapzonen og én fysisk person (herefter “Brugeren”) vedrørende Tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med Rapzonen vedrørende Tjenesten.

Disse Betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem Brugeren og Rapzonen.

For at få adgang til Tjenesten, skal Brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne.

Ydelsens omfang

Tjenesten giver Brugeren adgang til Rapzonen’s tjenester bestemt ved bestilling.

Adgang til tjenesten

Brugeren skal for at få adgang til Tjenesten registrere en brugerkonto på portalen.

Registrering og brugeradgang

Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må Brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.

Ved registrering skal Brugeren angive et brugernavn og et password (herefter “Login Oplysninger”). Brugerens Login Oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet.

Brugeren skal opbevare Login Oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto.

Hvis Brugeren får mistanke om ulovlig brug af Brugerens Login Oplysninger, skal Brugeren omgående underrette Rapzonen samt ændre sit password.

Misbrug eller videregivelse af bruger oplysninger, vil blive anmeldt og retsforfulgt.

Gebyrer og Betaling

Gebyrer for brug af Tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden.

Betaling for abonnementet sker forud hver måned.

Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via de af Rapzonen tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel.

Tilpasninger og ændringer

Rapzonen forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for Tjenesten. Ændringen skal meddeles til Brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er Brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis Brugeren ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for Brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for Brugeren.

Opsigelse af abonnement

Opsigelse af Tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 1 måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man bruge det, på forsiden, angivede link
eller kontakte Rapzonen via kontakt@rapzonen.dk

Betaling

Rapzonen modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Rapzonen benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Rapzonen’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Betalingsbetingelserne er at brugeren betaler den fulde pris ved køb eller i ratér som er bestemt på forhånd, hver måned og binder sig til at betale det fulde beløb.

Fortrydelsesret

Der gives ikke fortrydelsesret på varer købt i vores webshop da varen er af sådan art, at der i henhold til dansk lovgivning ikke kan eller bør ydes returret.

Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.

Retningslinjer og forventafstemning af kommunikation

1: Vores ugentlige livekald

Dette bruges netop til at svare på spørgsmål, give feedback og coache konkrete udfordringer. Det er meget lettere at forklare min pointe på et kald, end på beskeder. Saml derfor alle dine spørgsmål og fyr dem afsted, så du kan forbinde punkterne og lade ting gå op i en højere enhed. Hvis du ikke lige har mulighed for at deltage på et kald, så giv spørgsmålet videre til en, der kan stille det på kaldet og så tager vi den derinde. Alle kald bliver optaget, så de netop kan ses senere.

2: Messengergruppen

Denne chat bliver brugt som en alt mulig/hyggechat – UDEN vigtig information. (Det vil sige at du kan slå notifikationer fra og så kan du stadig følge med i de vigtige informationer der kommer ud.) Du bestemmer også selv hvor aktiv du vil være i den- Lasse er selvfølgelig stadig aktiv i chatten og kan dele fede ting, men vil aldrig skrive noget vigtig information derinde. Derfor skal Lasse heller ikke tagges derinde og der er intet krav om at følge med derinde. Husk at alt hvad jeg deler eller kommer med updates, i messenger-gruppen ALTID bliver delt i “Beskeder-fra-Lasse” kanalen først og fremmest (redigeret)

3: Discord-kanal: “Beskeder-Fra-Lasse

Dette er den eneste kanal, hvor Lasse giver alt information, opdateringer, nyheder og alt andet som i skal vide af vigtige ting. Dette er den eneste kanal, man i bund og grund skal tjekke for at følge med i, hvad der sker herinde og få de information man skal bruge. Jeg tagger @everyone, når jeg skriver noget vigtigt, som du skal tage stilling til, således at du får en notifikation. Det er derfor det eneste krav, for at du kan følge med, at du tjekker denne kanal og reagerer med “thumbs-up” når du har set beskeden. Det er kun mig der kan skrive fra den, så du har alt samlet et sted. Hvis du derfor ikke har været aktiv i forløbet i noget tid, så kan du gå derinde og samle op på alt der er sket imellemtiden.

4: Discord DM

Jeres direkte kontakt til mig foregår i en DM på discord. Her svarer jeg hurtigere og tjekker den gerne flere gange om dagen. Alle spørgsmål om musikken, promovering, feedback og andet som handler om musikkarrieren, skal stilles på et live-kald. Discord DM er kun til praktiske spørgsmål omkring forløbet, teachache platformen, tekniske udfordringer eller andre problemer som IKKE har med musik at gøre. Jeg følger selvfølgelig med i Discorden, er aktiv og du må selvfølgelig gerne tagge mig i chats, hvis det er noget vigtigt, jeg skal se.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Rapzonen, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Rapzonen og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Rapzonen har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Rapzonen er: Lasse Boye Larsen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Rapzonen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@rapzonen.dk.

Cookies
På www.rapzonen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på www.rapzonen.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Rapzonen’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: kontakt@rapzonen.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.